Fujita Lactose-S

Gaya hidup moden yang sentiasa sibuk turut mengancam kesihatan kita disebabkan pengambilan makanan yang tidak sihat. Makanan yang belum sempat dicerna akan bertukar menjadi sisa, yang kemudiannya terkumpul dan membebankan dinding usus. Akibatnya, daya penyerapan nutrien badan akan terjejas.
Fujita Lactose-S ialah sejenis suplemen kesihatan 100% natural yang membantu mengekalkan usus yang bersih dan sihat. Ia mengandungi 1 bilion bakteria bifidus yang mesra bersama bakteria baik yang lain untuk mengekalkan persekitaran asidik yang ideal demi membantutkan pembiakan bakteria jahat. Kandungan laktosa juga membantu meningkatkan keseimbangan bakteria baik dalam usus pada paras sihat. Tambahan, penapaiannya akan membebaskan gas asid karbonik yang memperbesar dinding usus dan merangsang pergerakan peristaltik, yakni membantu menyingkirkan sisa degil daripada usus.
Fujita Lactose-S juga bersifat simbiotik. Dalam erti kata lain, ia mengandungi prebiotik dan probiotik yang membantu meningkatkan flora usus yang baik serta kesihatan usus yang lebih baik. Selain itu, ia mengandungi serat diet, ekstrak oat dan vitamin C serta merupakan bantuan pengurusan yang efektif.

Kandungan

Didapati dalam perisa oren dan yogurt dalam 3, 6 dan 10 pek.

0 comments:

Post a Comment




Followers