Fitorac



Lepaskan Kuasa Warna dengan Fitonutrien

Menurut Institut Kanser Kebangsaan Amerika, kita seharusnya sasar pada purata 7 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran dalam sehari untuk merendahkan risiko pertumbuhan abnormal sel. Ini adalah kerana buah-buahan dan sayur-sayuran mengandungi fitonutrien yang merupakan penghapus radikal bebas yang berkuasa dan penggalak sistem imun. Hakikatnya, makin ‘berwarna’ diet kita, makin tinggi kandungan fitonutriennya.
Secara am, fitonutrien didapati dalam 7 kumpulan warna yang berbeza. Pengambilan yang memadai kesemua kumpulan warna adalah penting kerana setiap satu memberikan reaksi oksidatif yang berbeza. Bagaimanapun, memenuhi keperluan 7 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran setiap hari daripada 7 kumpulan warna adalah suatu cabaran utama bagi kebanyakan kita.
Kini dengan Fitorac, anda boleh mengalami kesemua kemudahan dan kuasa fitonutrien. 1 sudu penuh Fitorac mengandungi 7 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran 7 kumpulan warna. Tambahan, Fitorac merupakan sumber hebat antioksidan dan fitonutrien kerana ia membekalkan 4,000 ORAC*, salah sejenis yang tertingi di pasaran, daripada kandungan 21 jenis buah-buahan dan sayur-sayuran organik serta 3 ekstrak mesra-hati yang unggul untuk detoksifikasi hati.
Kandungan  

Didapati dalam 240g

0 comments:

Post a Comment




Followers