DR XENIJI


Lepaskan Potensi Dalaman Anda

Menurut Dr. Shingoro Matsuura, 60% daripada DNA adalah diwarisi manakala 40% adalah dipengaruhi oleh faktor gaya hidup atau persekitaran luaran. Melalui 30 tahun penyelidikan bioteknologi, Dr. Shingoro Matsuura telah membangunkan satu katalis enzim berspektrum luas dari lebih daripada 50 jenis buah-buahan dan sayur-sayuran yang ditapai lebih daripada 1000 hari (3 tahun setengah) untuk melepaskan potensi semula jadi manusia.

Dr-Xeniji bukan sekadar mengandungi nutrien mikro halus dan enzim, malah juga mengandungi enzim ko-faktor dan ko-enzim yang meningkatkan aktiviti enzim-enzim dalam badan demi menggalakkan metabolisme yang mengawal pertumbuhan dan pembangunan di samping memperbaiki paras tenaga, pencernaan, pemulihan selular dan imuniti.

Tempoh penapaian lengkap melebihi 1000 hari memastikan nutrien-nutrien diuraikan sepenuhnya sama seperti proses pencernaan dan penyerapan dalam badan. Kajian klinikal telah dilakukan menggunakan Dr-Xeniji dengan kerjasama beberapa hospital menunjukkan bahawa pengambilannya dapat menggalakkan pertumbuhan dan pembangunan yang sihat, meningkatkan imuniti, melambatkan penuaan pra-matang dan mengurangkan aktiviti radikal bebas serta pertumbuhan abnormal sel dengan merangsang aktiviti enzim dan antioksidan dalam organ.

Oleh sebab Dr-Xeniji dibangunkan khas untuk wanita mengandung, ia adalah sesuai dan selamat untuk sesiapa sahaja, termasuk ibu mengandung, bayi, golongan tua dan sakit.

Kandungan

Didapati dalam 6 bungkus, 15 bungkus dan 145g jar

0 comments:

Post a Comment




Followers